Werkwijze

 

  • Ik bel u voor een kort gesprek waarin u alvast kunt aangeven waar ik bij kan helpen.
  • We maken een afspraak voor een kennismakingsgesprek (max. 1 uur) bij u thuis.
  • Het gesprek gebruiken we ook om samen te onderzoeken of ik de geschikte persoon ben om u te helpen. We bepalen vervolgens samen de doelen die u wilt bereiken en maken een tijdsplanning. Aan de hand van ons gesprek stel ik een stappenplan en offerte voor u op.
  • De duur van het traject is afhankelijk van wat u wilt bereiken en de tijd die  hiervoor beschikbaar is. Ik werk in dagdelen van 3 uur. Dat kan eenmalig zijn of we maken periodiek afspraken.
  • Na het kennismakingsgesprek krijg je een opdrachtbevestiging per e-mail met daarin hetgeen dat besproken is.
  • Als het nodig is breng ik overbodige spullen (max 3 verhuisdozen) naar de kringloop, milieustraat of desgewenst neem ik contact op met leveranciers.

 

Tarieven

Mijn uurtarief is € 65,-*. 

Kom je in aanmerking voor begeleiding vanuit de de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)? Dan kunt kiezen voor de hulp van een Professional Organizer.

Ik kan deze begeleiding tevens bieden via een Persoonsgebonden Budget (PGB) of via Zorg in Natura (ZIN).

 

Voor een kennismakinggesprek bij u thuis reken ik € 45,-. Dit is inclusief reiskosten. Gaan we daarna samen aan de slag, dan vervalt dit bedrag

 

Annuleren

U kunt tot 48 uur voorafgaande aan onze sessie kosteloos annuleren. Daarna wordt er 50% van de afspraak gefactureerd.

 

 

*Factuur is vrijgesteld van omzetbelasting inzake artikel 25 Wet op de Omzetbelasting.Reiskosten zijn tot 20 kilometer inbegrepen. Daarna € 0,35 per kilometer en exclusief parkeerkosten. Algemene voorwaarden van toepassing.

Basis Pakket € 185.-

  • Kennismakingsgesprek
  • 1 x 3 uur coaching aan huis, opruimen & organiseren
  • Reiskosten tot 20 kilometer enkele reis
    (€ 0,35 p/km excl. parkeerkosten)
  • Eindevaluatie

Plus Pakket € 540,-

  • Kennismakingsgesprek
  • 3 x 3 uur coaching aan huis, opruimen & organiseren
  • Reiskosten tot 20 kilometer enkele reis
    (€ 0,35 p/km excl. parkeerkosten)
  • Eindevaluatie

 

Compleet Pakket € 885,-

  • Kennismakingsgesprek
  • 5 x 3 uur coaching aan huis, opruimen & organiseren
  • Reiskosten tot 20 kilometer enkele reis
    (€ 0,35 p/km excl. parkeerkosten)
  • Eindevaluatie

Professionaliteit & Privacy beleid

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers van de NBPO .

Ik werk met een beroepscode, Dit betekent dat alle informatie die ik in mijn werk te horen en te zien krijg vertrouwelijk is. 

Ik ga respectvol en zonder oordeel om het de mensen, situaties en spullen die op mijn pad komen.

Meer informatie hierover is te vinden in de privacyverklaring.

Inzichtelijk Organiseren werkt met algemene voorwaarden.

Inzichtelijk Organiseren is aangesloten bij ZZP-er in de zorg.nl en voldoet hierbij in de basis aan de wet- en regelgeving zoals de Wkkgz en Wtza.

Klachtenregeling ZZp-er in de zorg